Forsendelse og returnering

Arrow up

Returnering

Hvis du ønsker at bytte eller returnere din ordre, er vi her for at hjælpe!

Vores politik for returnering:  

1. Vores returpolitik er 14 dage. Hvis der er gået mere end 14 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde retur eller bytte.

2. For at returretten er gyldig, skal produktet være ubrugt og i samme stand som da du modtog det. Det skal også være i den originale indpakning. Hvis produktet blev skadet under levering, skal du sende os et billede af det beskadigede produkt.

3. For at returnere din pakke, skal du sende den til: Reduced ApS, Kattegatvej 45, 2150 Nordhavn, Danmark.

For at færdiggøre returneringen, skal du vedlægge en kvittering eller andet bevis på køb.

Billeder af beskadigede varer skal sendes på mail til: customerservice@reduced.dk

4. Når den returnerede vare er blevet modtaget og gennemset, sender vi dig en email som bekræfter, at vi har modtaget varen. Vi underretter dig også om, hvorvidt dit ønske om bytte, refundering eller andet, bliver accepteret eller afvist.

Note: Du er selv ansvarlig for at betale fragtomkostninger ved returnering. Fragtomkostninger er ikke-refunderbare. Hvis du modtager refundering, bliver omkostningerne trukket fra dette beløb.

Hvis du sender varer for over 500 DKK, kan du overveje at bruge en trace-and-track afsendelses-service eller købe forsikring på din forsendelse, da vi ikke er ansvarlige for din vare, før vi har modtaget den.

Modtagelsen af den ombyttede vare, afhænger af hvor du bor og kan derfor variere.

Tøv endelig ikke med at ringe til os, hvis du har brug for hjælp: + 45 23 24 41 04

Forsendelse

1. Vi sender din ordre med GLS.

2. Du vælger selv dit fortrukne modtagelsessted, når du betaler, hvorfor de forskellige forsendelsespriser kan variere.

3. Alle pakker er forsikret og har et trackingnummer, så pakken kan blive sporet i transit - du modtager dette nummer via email når ordren er afsendt.

Hvis der er andet vi kan hjælpe med, kan du kontakte os på customerservice@reduced.dk